Saturday, January 29, 2011

ستار جان - هشیارنژاد جان - خواهشمندم از چرندگویی پرهیز کنید


ستار جان - هشیارنژاد جان - خواهشمندم از چرندگویی پرهیز کنید
هر کی ریش داره عمو نمیشه - هر خدا بیامرزی هم ندا نمیشه
شما با آهنگتون از خاطره ندا دارین سو استفاده میکنید
اون هم برای کسی که ارزش زندگی خودش رو نمیدونست
زشته - شرم آوره - بی وجدانی - بی فکریه - افت داره

9 comments:

  1. Anonymous10:08 PM

    Ba dorood dobare be shoma doost gerami!

    Age mishe ahang ro lotfan link bedin ta ma ham bedoonim che ahangi khoonde!

    Man nazare man agar baz in mardom IRAN door-az-joon khar beshand va rejimi saltanati baz bekhand beyarand sar kar onn-moghe hastesh ke ma hamegi dar kharej az IRAN mifahmim ke baz in mardom darse ebrat nagereftand!

    Oon az in khoondha ke hamechizemoon ra be fana dadand, oon ham az onn shah ke enghadr be mardom setam kard ta mardoom raftand va in akhoondhaye ARAB sefat ra avoordand sare kar!

    Be har-hal mamnoon misham age ahang ra begzari baraye download! :)

    Doostare too Farzad :)

    ReplyDelete
  2. Farzad jaan khedmat shomaa...

    http://www.youtube.com/watch?v=_Zt7MUNfdwY

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:47 AM

    Dastet dard nakone!
    Mamnoon! :)
    Farzad

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:55 AM

    از آقای ستار دیگه انتظار نداشتیم که چنین کاری را انجام بده!

    این آقایون باید بدونند که واسه هر کسی نباید اعتبار خودشون زیر پا بگذارند!!!

    به هر حال امید واریم که روزی رسد که مردم ایران خود به اشتباهاتشون پی برده باشند!

    قربان همه ایرونی های گل "فرزاد"

    ReplyDelete
  5. من هم صدای ستار را خیلی دوست دارم و هم به عنوان یک نرانه نویس برای هشیارنژاد ارزش بسیاری قائلم ولی این آهنگ یک سو استفاده سیاسی از اسم و تصویر و خاطره ندا بود برای پیشبرد مقاصد سیاسی رضا پهلوی

    با سپاس از شما

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:46 PM

    Chera be Aghayane Sattar va Hoshyar-Nezhad ehaanat va bad-dahni mikonid? inha faghat khaasteh boodand marhami bar dele sookhteye yek maadar bogozarand. Chera baayd bad zabaani konid? Aya shoma az ghomaashe hamaan maarde bi chaak o dahani hastid ke barnaameys nangine RANGARANG ra dar television ejra mikard ve ebaaee az bekaar bordan hich vaazhe-ee nadaasht? Ehteraame in honarmandane por saabegheh ke zahamaate ziaadi keshideh-and bar hamhe vaajeb ast. Eddeh-ee saaheb ghodrat vali bi-e'tegaad be farhang vo honar daarand risheyeh honar va honarmand raa dar keshvaremaan mizaanand. Agar shoma az hamaan-ha nistid pas chara aab be aasyabeshaan mirizid? Ayaa dar har moghe'yati baayd DEEV sefati va dad-manshi khod ra borooz dahid?!!! Heyf ast ke energy-ye shoma sarf in-gooneh raftaar o goftaar naahanjaar mishavad!!! Jeddan mote'assefam.

    ReplyDelete
  7. دوست گمنام
    گفتید «احترام این هنرمندان پر سابقه که زحمات زیادی کشیده‌اند بر همه واجب است» با گفته شما کاملا مخالفم - احترام هیچ احدی در دنیا «واجب» نیست زیرا مردم احترام را کسب میکنند و کسی به دیگران احترام بدهکار نیست پس این انتظار شما بیجاست - تنها با رفتار شایسته کسی میتواند احترام کسی را کسب کند و سو استفاده از نام ندا برای پیشبرد مقاصد سیاسی سلطنتپرستان رفتاری ناشایست است که لیاقت کسب احترام را ندارد پس به درستی از این مقایسه انتقاد کردم.

    من صدای ستار و بعضی از ترانه های هشیارنژاد را میپسندم ولی ستایش بیجا روا نیست - ترانه عصر امروز چیزی بیش از حقه بازی سیاسی برای کسب محبوبیت برای خانواده سلطنتی نبود چه بسا که برای خود ندا که در نهایت مظلومیت شهید شد ترانه ای نساختند ولی برای علیرضا که در نهایت بی بنیگی خودکشی کرد در طول دو هفته ترانه نوشتند و خواندند و ضبط کردند و به همراه ویدیو عرضه کردند و اینرا پاچه خواری مینامند چه شما خوشتان بیاید چه نیاید.

    در ضمن با استفاده از بهنویس شما میتوانید به زبان ایرانیان سخنانتان را بگویید

    http://www.behnevis.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous4:34 AM

    جناب دیو

    به توصیه شما و با استفاده از بهنویس میخواهم بپرسم چرا در قرن بیست و یکم که همه به دنبال آزاد منشی و دموکراسی هستند شما یک شعار فاشیستی برای خود انتخاب کرده اید ؟ اولا قصد تعرض دارید و ثانیا جواب مخالفین را با مشت میخواهید بدهید! آیا اینها نشاندهنده یک بی‌ توازنی روانی‌ نیست؟ کدام آدم فرهیخته و عاقلی نام دیو را که هیولایی با شاخ و دم را در ذهن مجسم می‌کند برای خود میگذارد؟!!!شما هم با استفاده از بهنویس شعار یا مانیفست خود را به فارسی‌ هم بنویسید تا همه محظوظ شوند! شما که به تازی می‌‌تازید به این بیت فردوسی توجه نمایید:

    دریغ است ایران که ویران شود/ کنام پلنگان و دیوان شود!!!

    امیدوارم ستار عزیز روزی ترانه‌ای با این بیت بخواند و شما هم کم کم سر عقل بیائید!

    ReplyDelete
  9. دوست گمنام
    با سپاس از اینکه برایم آرزو کردید «کم کم سر عقل» بیایم - خدا از زبانتان بشنود چون کسی از عقل بیشتر ضرر نمیکند

    در مورد انتخاب نام دیو جویا شدید - قبل از رفتن شاه مردم ایران آرزومندانه شعر «دیو چو بیرون رود فرشته در آید» را زمزمه میکردند ولی با اندوهی بسیار دیدیم که فرشته خمینی ضحاک منش از آب بیرون آمد لذا من این نام مستعار را برگزیدم تا با بازگشت دیو بتوانیم روزی ضحاک اسلامی را شکست بدهیم - وانگهی در شاهنامه نیز از خوبی و بدی دیو گفته شده و شما جنبه خوفناکی آن را میبینید و من جسوری و دلیری - از آن گذشته دوست گرامی با حاشیه روی نمیتوانید از گلایه من از ستار چشمپوشی کنید - اصلا من قاتل و فاشیست و نادان و روانی - آیا از ناشایستگی سو استفاده سیاسی از نام ندا برای پیشبرد مقاصد سلطتتپرستی میکاهد؟ پس خواهشمندم از مغلطه گری پرهیز کنید - من بد ترین شخص دنیا هم باشم هنوز ترانه ستار و هشیارنژاد زننده و چاپلوسانه است

    در ضمن از نگارش شما به خط ایرانی سپاسگزارم

    ReplyDelete